VOLBY DO SENÁTU
JIŘÍ KUDLÁČEK

začnou za

Stáhnout k tisku ZDE

Plán na spravování Webu, Facebooku a online kampaní a jaké výhody cílená práce přinese
PRO SENÁTORA JIŘÍHO KUDLÁČKA

Níže jsou načrtnuty strategie šíření a hlavních kroků, které jsou online (Web, Příspěvky, Facebook, Emailing). Fyzickou kampaň má pouze podpořit. A dát jí další rozměr propagace.

Webové stránky jirikudlacek.cz

Smyslem webu je dlouhodobě dát možnost zájemcům zjistit ucelené aktuální informace o panu Senátorovi. Možnost stáhnout si do mobilu či notebooku jeho VIZE. Sbírání emailů pro pravidelnou komunikaci.
Více informací →

Získat příspěvky od sponzorů a růst peněz na volby

Na webu můžeme velmi dobře popsat možnost podpory pro Jiřího Kudláčka kandidáta do Senátu a navést zájemce k realizaci platby příspěvku. Můžeme tím zvýšit množství peněz na volby a další potřebné činnosti, které se budou realizovat.
Více informací →

Facebook Jiří Kudláček

Smyslem Facebookové stránky je zasáhnout největší možný počet potenciálních voličů. Pravidelně, strategicky. Je to kanál, který může levně dostat zájemce na web a tam je navést na další informace a reakce.
Více informací →

Emailová kampaň a zajímavé informace

Pomocí webu sbírat emaily potenciálních voličů a příznivců Jiřího Kudláčka, pravidelně s nimi komunikovat, informovat je po problémech kraje a jejich možných řešení, používat emaily k pozvání na akce. Dlouhodobá databáze.
Více informací →

Webové stránky Jiří Kudláček kandidát do Senátu

Několik důvodů, proč je opravdu důležité mít vlastní stránky pod doménou jirikudlacek.cz.
Není to jednorázový web, ale stránka, která může sloužit několik let. Musí být strategicky a chytře postavena.

  • 1
    Prostor, kde lidé najdou aktuální informace a vizi pana Senátora Jiřího Kudláčka
  • 2
    Webové stránky mohou být použity dlouhodobě i pro další budoucí volby a šíření informací
  • 3
    Velmi užitečný nástroj k získávání finančních prostředků pro kampaň a volby
  • 4
    Nástroj, který může pracovat i ve chvíli, kdy spíme, 24/7, sbíráním emailů
  • 5
    Využití k vkládání článků z novin, periodik, vlastních názoru formou "blogu"
  • 6
    Možnost propojení s platformou YouTube. Lidé stráví více času přímo na webu
  • 7
    Propojením emailingové aplikace můžeme zájemcům rozesílat program přímo do mobilu, tabletu či notebooku

Jak by mohl web vypadat a jeho důležité prvky

Vzorem pro vizualizaci by mohl být web lídra krajských voleb Trikolóry Olomouckého kraje Zuzany Majerové Zahradníkové. Přidat by se mohlo několik prvků, které budou pro Jiřího Kudláčka a volby důležité:

  • 1
    Prostor pro NEWS a články (ukázka níže)
  • 2
    Aplikace, která dokáže návštěvníkům, kteří zadají email odeslat například VIZE (funguje 24/7)
  • 3
    Stránka s popisem, jak mohou lidé JIŘÍHO KUDLÁČKA podpořit jak finančně, tak třeba dobrovolnicky
  • 4
    Pracovat cíleně s tlačítky sociálních sítí, vyladit Facebookové atributy

Důležitost názvu domény webu!!!

Pro web je důležité mít něco jednoduchého na zapamatování s dlouhodobým přesahem. A co jednoduššího by mohlo být než jméno a příjmení pana Senátora jirikudlacek.cz. Kolem této domény je pak potřeba postavit vše okolo. Je potřeba ji pak dobře komunikovat.

Získat příspěvky od sponzorů a růst peněz na volby

Cílený nástroj pro získávání finančních prostředků. Stránka na webu, která bude zaměřená na vysvětlení, proč je důležité podpořit právě volbou Senátora Jiřího Kudláčka.

Metoda, kterou využívali ve svých prezidentských kampaních i Donald Trump a Barack Obama

Cíleným šířením a doporučením tým Baracka Obamy vybral na příspěvcích od voličů 4,4 miliony dolarů (čtyřnásobek oproti konkurenci) a získal přes 16 milionů emailových adres (osminásobek), na které posílal zprávy a informace. Nejen tím získal v den voleb více hlasů, než jeho konkurent. Šlo o strategii, která se dá rozumně zkopírovat.

Podobným přístupem vyhrál volby i Donald Trump, který využil i velmi silnou strategii na Facebooku. 

Příkladem může být formulář z celorepublikové stránky Trikolóry. Jen by bylo dobré s ní více a cíleněji pracovat. Nejsem si jistý, zda existuje nějaký transparentní účet pro volby do Senátu

Facebook Jiří Kudláček

Facebooková stránka je nástroj, který může správným používáním relativně levně oslovit velký počet potenciálních voličů. Vzorem pro práci může být Facebookový profil předsedy hnutí Trikolóra Václava Klause ml. a nebo první místopředsedkyně Zuzany Majerové Zahradníkové.

Aktuálně (7.8.2020) je na stránce 197 LIKE a dosah stránky je odhadem do 4.500 uživatelů.

Stránka má obrovský potenciál, když se s ní bude dobře pracovat: 

  1. Upravit stránku a její uživatelnost
  2. Vkládat fotky, videa, odkazy na web
  3. Cílit na voliče pana Senátora
  4. Pracovat s přirozeným sdílením (připravit předem)
  5. Pracovat s událostmi
  6. Potenciál 20 - 40.000 uživatelů / měsíčně
  7. Postupně dosáhnout 50 - 70.000 uživatelů / měsíčně
  8. Cílený růst LIKE stránky (potenciál je 1.000 - 2.000 LIKE)
  9. Placenou reklamu zadávat až po cíleném přirozeném šíření
  10. Dostávat uživatele na web (získat email, podporovatele, příspěvky)

Emailová kampaň a zajímavé informace

Emailové kampaně jsou nástroj, které ostatní politické strany hrubě podceňují. Přitom jsou-li správně nastaveny, mohou být velkým přínosem pro růst voličů pana Senátora Jiřího Kudláčka.

První možnost získávání emailů

Odeslání VIZE Jiřího Kudláčka žadatelům na email v podobě pdf, epub pro snadnější čtení.

Příkladem může být všude propíraná kniha z volebního týmu ANO 2011 "O čem sním, když spím", kterou si stálo přes 250.000 uživatelů a věřím, že většina z nich ji i minimálně prolistovala. Tým tím získal 250.000 emailových adres, na které mohl posílat další informace. 

Tím se stalo, že s touto stranou většina lidí strávila čtením přirozeně mnohem více svého volného času, než s ostatními stranami. Zapisovala se důsledněji do voličovi paměti.

 

Druhá možnost získávání emailů

Dát možnost návštěvníkům stránky přihlásit se do zasílání newslatterů. 

Musí se nastavit pravidelnost zasílání. V emailu bude uživatel VŽDY naveden na web Jiřího Kudláčka. Kde potom může strávit více času s dalšími tématy, které na webu najde.

Příkladem může být opět Donald Trump. Jinak v systému rozesílání je nastaveno, že se lidé od rozesílání mohou kdykoli dobrovolně odhlásit. 

Statistiky z minulých senátních voleb 2014

Podle statistik 75 % voličů před volbami jsou nerozhodnutí a rozhodují se na poslední chvíli. S čímž se dá velmi dobře pracovat. Cíleně ovlivnit právě tuto skupinu.

Účast ve volbách

V roce 2014 se z celkového počtu 108.151 zapsaných voličů bylo 38.367 platných volebních hlasů, pro volební účasti 38,80 procent. Seznamy voličů ZDE

Rozdělené hlasy

Aktuální informace o volbách

Kdo kandiduje, na Facebooku jsem nastavil sledování jejich Facebookových účtů, a náš stav Facebooku k 09.08.2020 za 28 dnů zpětně

Jejich Facebookové účty

Obvod č. 63 – Přerov

  • Jitka Seitlová (KDU-ČSL) (Facebook)
  • Tomáš Kocourek (ODS) (Facebook)
  • Jiří Lajtoch (ČSSD) (Facebook)
  • Pavel Ondrůj (Piráti) (Facebook)
  • Petr Vrána (ANO) (Facebook)
  • Miroslav Raindl (KSČM) (zatím nemá)
  • Antonín Prachař (nestraník) (Facebook)
  • Jiří Kudláček (ODA, Trikolóra) (Facebook)
  • Dan Chromec (SPD) (Facebook) jen profil

Porovnání k 09.08.2020

Velký potenciál

Aktuálně má pan starosta Hranic Jiří Kudláček velký potenciál, jak se dají budoucí voliči oslovit. Navíc spojením s Trikolórou, se dosah ještě zvětšuje. Spousta kroků se dá zautomatizovat a zjednodušit. Na každou část je potřeba mít předem stanovenou strategii. Pomáhá to v realizaci. Spojením společných sil všech v kampani a dobrovolníků mohou jednotlivé části růst synergicky. Vše se bude odvíjet od energie, úsilí a pozornosti, které budou členové jednotlivým částem dávat. Odhad čísel růstu:

Návštěvníků webové stránky3.000 - 7.000 / měsíčně
Facebooková stránka dosah50.000 - 70.000 uživatelů / měsíčně
Facebooková stránka LIKE1.000 - 2.000 uživatelů
Emaily pro kampaně a šíření informací2.000 - 4.000 emailů
Cílený výběr příspěvků (navíc)100.000 - 250.000 Kč

Máte otázku, zajímá vás více?

Napište nám zprávu

Ceník našich služeb a konzultací ZDE